Aug 3, 2011

day 13 - what kind of person attracts you ? #30 thing in 30 days challenge

athlete of course !
serius aku mmg minat ngn mereka2 yg bsukan nih ta kisahla sukan ape pun . tp priority dlm sukan bolasepak , badminton n hoki . walawehhh~ . walaupun aku kurang bsukan jaz hoki (e2pun time skul dolu2) n futsal yg aku reti sepak bola je . haha . n alhamdulillah bonus utk aku dpt inche suami yg bsukan . :D

terer pasal coding2 nih .
aku kagum ngn korg2 yg terer bab coding2 nih . sekejap je korg bole change mcm2 kan kat website and the result besenye whooaaaaa~ .

superb pasal editing .
oke yg nih 1 ag bole buat aku tertarik . terer bab ngedit2 pica bagi cun . aku zero bab cs . haha . tp aku sgt suke buka web2 yg ade gamba2 yg da edit . :)

uptodate ngn gadget
besenye org2 mcm nih , org2 bijak . slalo tahu pkembangan teknologi terkini . hoho . pade aku la kan .

dia adalah dia
org mcm nih slalo buat aku tertarik . jujur . ta hipokrit . ta bmuke2 . n org2 kategori nih mmg bole buat aku ttarik gle la ngn dye . :)