May 8, 2009

cerite kmi d pagi hari~
posted12:55

pagi ini . kmi2 dak riviera (aku,yana,mOk n yanG) melepak dblik yang . membahan kros d pagi hari . hahaha~ . sory krOs gurau2 , kte da xlame b'same . sambil gelak2 , t'bukak cte pasal offer yg aku dapat smlm . dari smlm ag c mok n yana duk bahan aku pasal sumthing . aduiyai~ mok plak bagi idea suh wat biznes utk minat dak2 skola skrg . hahaha . dan dari c2 t'imbaunyer zaman kanak2 kami . mOk b'crite pasal kegilaannyer membeli stiker . stiker yg cumil2 , garfield ! ye , kegilaan kanak2 . dan ketika e2 alien the workshop paling popular n bak kate mOk 'sorg2 da muke cam alien'. hahaha~

ape yg best , aku+yana+mOk masing2 ad cte sendrik b'niage dwaktu skola rendah . mOk menjual sik lemak yg neneknyer wat . p wit hasilnyer abes sbb beli sagun . hahaha . mOk2~ seb bek nenek kmo xmrah . yana plak menjual eskem dskola ptg . nih ag sorg , jual eskem p 1o batang eskem dye yg telan bkn jual , cemane nk untung ?? haha~ pas2 baek hati sgt g bagi kat kawan2 yg minta blanje . seb bek tym tu kmo xknl kami ag kan?? =P aku?? aku dulu b'niage sik lemak + sik impit . paling bez pelanggan aku majoriti chegu2 . dahla g skola nek beskal . kri kanan ad beg plastik . hahaha~ tangs kat chegu aziah n chegu zaiton yg mempromotekan sik lemak + sik impit mak aku . wit mmg aku bagik mak sume pas2 ekut mak la nk bg bape . aku xkesah sbb tym rehat mak aku da bg bekal so wit belanje aku mmg xwat pape . hahaha~