May 8, 2009

rindu...

bgn awal 2day . sOlat subuh . pwut lapa~ . padan muke sbb xjmp burger mlm td pas2 terus cont tdo lam keadaan yg sedey . hoho . pagi ini knp rindu sgt pd arwah opah ?? sgt2 rindu ! d best grandma dat i hav . jge aku dri kecik , mcm2 aku blaja wak2 tggl ngn arwah , kul 8 pagi if xbgn akn t'dgr bebelannyer . org kate ble tggl ngn opah o atuk budak2 jd manja p pada aku x , myb sbb atuk askar so dye tegas . arwah opah lak xsuke marah2 , if ad salah tegur ngn care b'hemah . if org kate aku pdi mengaji skrg , aku b'syukur n tangs sgt kat arwah opah sbb dari kcik dye ajar aku , pas2 lam seminggu mesti ad 1 surah lazim yg dhafal . ble umur aku 6 tahun , arwah opah suh parents aku anta aku ngaji kat pak ya , biar pandai tajwid lak n hasilnyer alhamdulillah aku mampu . p e2 cte dulu . skrg aku tade opah ag . dulu slalo cte mcm2 kat opah smp mak pun terase . skrg cume mampu sedekahkan alfatihah dan yasin jer . stp kali pulang mesti ziarah pusara opah . stp kali pas solat ad doa ica utk opah , semoga opah dtempatkn dkalangan org2 yg b'iman . amin~